ستوان دوم علی دایی (عکس قدیمی)

 

حضور متفاوت " علی دایی " در کنسرت محسن یگانه + تصاویر

ادامه نوشته

ماجرای پیرمردی که علی دایی را در خواب دید

خبرورزشی نوشت:

پس از پایان بازی راه آهن و مس کرمان دیدن صحنه روپایی زدن یک پیرمرد بیرون در ورزشگاه اکباتان جالب توجه بود.او که پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود و نزدیک به نیم ساعت مستمر روپایی می زد بر دیدن دایی اصرار داشت و هنگامی که سرمربی راه آهن را دید خطاب به او گفت:«من بیمار بودم اما یک شب تو به خوابم آمدی و به من روحیه دادی.از فردای همان روز روند بهبودی ام تسریع یافت.به همین خاطر وقتی تصادف کردی مرتب برای خوب شدن شما دعا می کردم و الان هم از مشهد به اینجا آمده ام تا به صورت حضوری تشکر کنم.»
دایی هم در پاسخ به او ضمن تشکر از ابراز لطف او گفت:«پدر جان شفای بیماران دست خداست.خیلی خوشحالم که شما تا این حد به من لطف داری اما مطمئن باش خداوند دوستت داشته و سلامتی ات را بازگردانده است.امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی.»

اخبار علی دایی تا یکشنبه ساعت 13:35

دايي تصادف کرد و به بيمارستان منتقل شد

سرمربي تيم فوتبال راه آهن که پس از ديدار تيمش مقابل سپاهان اصفهان با وسيله شخصي به تهران باز مي گشت دچار سانحه رانندگي شد و به علت جراحات وارده به بيمارستان منتقل شد.


  فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از شکست 3 بر 2 راه آهن برابر سپاهان اصفهان به همراه برادرش محمد و دستیارش میاچ با وسیله شخصی از اصفهان عازم تهران شده بود در حوالی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که در این سانحه علی دایی دچار صدمه دیدگی جزئی از ناحیه سر شد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.
بر اساس اطلاعات خبرنگار مهر، میزان صدمه دیدگی سرمربی تیم فوتبال راه آهن خیلی جدی نیست و وی پس از مداوا از بیمارستان مرخص خواهد شد.
 
 ***************
 
 

دايي به اتاق عمل رفت

مربي تيم فوتبال راه‌آهن با تشخيص پزشکان به اتاق عمل رفت.


  علی دایی بعد از ظهر امروز پس از بازگشت از اصفهان با خودروی شخصی‌اش در مسیر کاشان چپ کرد.

 وی پس از این حادثه سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و زیر نظر ۲ پزشک متخصص تحت مداوا قرار گرفت.

دایی ابتدا در قسمت اورژانس پروما و سپس آی‌سی‌یو بستری شد تا وضعیت او دقیق بررسی شود.

اما با تشخیص پزشکان سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن دقایقی قبل برای ترمیم پارگی‌ها در قسمت سر به اتاق عمل رفت تا وضعیت او بررسی و سپس ترمیم شود.

گفتنی است؛ همچنان هواداران با تجمع پشت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نگران سلامتی آقای گل جهان هستند.
 
 
 ***************

سرمربي راه آهن به تهران منتقل مي‌شود

مدير بيمارستان شهيد بهشتي کاشان گفت:‌ پس از بررسي‌هاي دقيق خوشبختانه هيچ‌گونه شکستگي در بدن دايي ديده نمي‌شود و پارگي هاي پوست سر او نيز ترميم شده‌است.


  دکتر حسینی در گفت‌وگوی با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت علی دایی اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی که آقای دایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد اقدامات لازم در بخش‌های مختلف بیمارستان برای مداوای وی انجام شد.

وی افزود:‌خوشبختانه باید بگویم پس از بررسی‌هایی که داشتیم مشکل وی جدی نیست و با توجه به صحبت‌هایی که شده احتمال این را می‌دهیم که دایی به تهران انتقال پیدا کند.

حسینی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شکستگی در بدن آقای دایی دیده نمی‌شود، همچنین پارگی‌های پوست سر او نیز ترمیم شده و می‌توانیم اعلام کنیم که مشکل وی تا حدود زیادی حل شده است.

وی یادآور شد:‌پزشکان بیمارستان شهید بهشتی تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر شاهد سلامتی کامل آقای دایی باشیم.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا دایی امشب از بیمارستان شهید بهشتی مرخص خواهد شد یا خیر نیز گفت:‌ قبلا هم گفتم طبق صحبت‌هایی که شده احتمال این وجود دارد که ایشان به تهران منتقل و سایر بررسی‌ها بر روی وی انجام شود اما روی هم رفته مشکل خاصی دیگر دیده نمی‌شود.
 
***************
 

دايي شکستگي ندارد (عکس)


دایی

  تصادف علی دایی به خیر گذشت. او در روزهای آخر سال 90 شوک سنگینی به فوتبال ما وارد کرد.
 
 ***************
 

وضعيت جسمي دايي رضايتبخش است

مدير روابط ‌عمومي بيمارستان شهيد بهشتي کاشان وضعيت جسمي علي دايي را پس از انجام عمل جراحي رضايتبخش خواند.


   حمیدرضا حسین‌زاده امروز در گفتگویی گفت: شب گذشته عمل جراحی ترمیمی به دلیل پارگی پوست سر توسط تیم مجرب و متخصص برای علی دایی صورت گرفته و در حال حاضر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه پس از عمل قرار دارد.

وی افزود: عمل جرای علی دایی تا ساعت یک بامداد به طول کشید و در ساعت 3:30 دقیقه نیمه شب به هوش آمد و در حال حاضر شرایط جسمی وی مناسب است.

به گفته حسین‌زاده در صورت تشخیص تیم پزشکی احتمال ترخیص علی دایی از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و انتقال وی به تهران وجود دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن شب گذشته پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

***************

عمل 4 ساعته دايي در کاشان موفقيت‌آميز بود

علي دايي شب گذشته زير نظر تيم 7 نفره پزشکي مورد عمل جراحي قرار گرفت.


     به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از شسکت مقابل سپاهان در راه بازگشت به تهران جدا از بازیکنان و عوامل باشگاه به همراه خودروی شخصی خود عازم تهران و در مسیر کاشان خودروی وی چپ کرد.

 

از همین رو علی دایی سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که پس از بررسی‌های فراوان با نظر پزشکان وی برای از بین بردن پارگی بر روی سر و گوشش به اتاق عمل رفت.

پس از ۴ ساعت حضور در اتاق عمل وی ساعت ۴ بامداد به بخش ای سی یو بیمارستان شهید بهشتی رفت و زیر نظر پزشکان به ریکاوری و رسیدن به حالت عادی رسید.

 

صبح امروز همراهان دایی تصمیم گرفتند با یک دستگاه آمبولانس یا بالگرد او را به تهران برسانند که قرار است در یک ساعت آینده با نظر پزشکان این اتفاق بیفتد.

مرتضی حسنی، رئیس راهنمایی و رانندگی کاشان به بیمارستان بهشتی رفت و از دایی عیادت کرد.

با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت‌های بیشتر نشود.بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند جهان آقای گل جهان را نجات داد.

محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم‌های تقویتی از بیمارستان مرخص شد.

همچنین میاچ مربی راه‌آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

 ***************

علت تصادف خودروي علي دايي

رئيس مرکز کنترل پليس راه کشور با اشاره به تصادف شب گذشته علي دايي در محور اصفهان - کاشان گفت: علت اين تصادف تخطي از سرعت مطمئنه گزارش شده است.


    سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس عنوان کرد: متاسفانه در ساعت 20:10 شب گذشته در کیلومتر 20 محور اصفهان - کاشان خودروی علی دایی دچار تصادف شد.

وی ادامه داد: علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است. خودروی شخصی علی دایی پرادو بوده و راننده برادر وی بوده است.

***************

آخرين شرايط سرمربي راه‌آهن

پدر مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس بر بالين علي دايي حاضر شد.


    مسئولان ورزش استان اصفهان و کاشان پس از اینکه مطلع شدند علی دایی دچار سانحه رانندگی شده، در چند ساعت گذشته حضور پررنگی در بیمارستان شهید بهشتی داشته‌اند، اما بنا بر دستور کادر پزشکی به غیر از خانواده دایی فعلا هیچ کس نمی تواند برای ملاقات وارد اتاق شوند.

از نکات جالب حضور پدر جواد کاظمیان، مهاجم پرسپولیس بر بالین علی دایی است که از ساعت ابتدایی امروز پشت درب ICU به دنبال ملاقات با سرمربی تیم فوتبال راه آهن است.

قرار است دایی بعد از ظهر امروز با یک دستگاه آمبولانس راهی تهران شود.

 ***************

بنگر و رحمان احمدي بر بالين دايي

حضور شهروندان کاشاني به ويژه هواداران پرسپوليس مقابل بيمارستان شهيد بهشتي اين شهرستان محل بستري شدن علي دايي، با حاشيه هايي همراه بود.


سایت گل- کلیپ کوتاه و چند ثانیه ای از انتقال و مصدومیت '' علی دایی '' در داخل بیمارستان توسط برخی از شهروندان کاشانی به سرعت در بین سایر هواداران تیم های فوتبال مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای یکدیگر توسط بلوتوث ارسال می شد.

*** بردار کوچک علی دایی که برای عیادت وی به کاشان سفر کرده بود با مشکلات فراوانی توانست وارد بیمارستان شود.

 *** شماری از هواداران تیم پرسپولیس و علاقه مندان به آقای گل جهان در کاشان با وجود سردی هوا با در دست داشتن پرچم پرسپولیس، مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافته  و برای سلامتی سرمربی تیم فوتبال راه آهن دست به دعا برداشتند.

*** '' محسن بنگر '' و '' رحمان احمدی '' بازیکنان تیم فوتبال سپاهان نیز به زحمت وارد بیمارستان شدند.

*** والدین ''جواد کاظمیان'' بازیکن تیم پرسپولیس که ساکن کاشان هستند نیز برای عیادت دایی مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافتند

*** عکاسی که قصد داشت هنگام انتقال دایی به اتاق عمل از وی عکس تهیه کند از طرف بردارش مورد حمله قرار گرفت که ''محمددایی'' پس از گذشت مدتی از عکاس مذکور عذرخواهی کرد.

محمد حسن انصاری فرد درباره وضعیت او اظهار داشت:دایی برای رسیدن به  پرواز دبی، عجله داشت  و به همین دلیل بلافاصله پس از بازی با اتوموبیل شخصی اش از اصفهان به تهران حرکت کرد و در راه دچار سانحه شد.او از ناحیه سر و گوش دچار آسیب دیدگی و شکستگی شده است.
وی افزود:طبق صحبتی که با او و پزشکانش داشتیم، قرار شد صبح یکشنبه وی از بیمارستان مرخص شود . البته او می توانست همین دیشب هم مرخص شود اما ترجیح داده شد تحت نظر بماند.

  ***************

بازتاب خبري تصادف دايي در رسانه‌هاي بين المللي

منابع رسانه اي جهان خبر صانحه رانندگي اسطوره فوتبال ايران را پوشش خبر ي دادند.


این نشریه نوشت: ستاره پیشین ایران در بوندس لیگا آلمان در یک حادثه رانندگی با خودرو دچار آسیب دیدگی سنگین از ناحیه سر شد. دایی 42 ساله پس از انجام یک بازی خارج از خانه در لیگ ایران در شهر اصفهان، درحال رانندگی با خودروی خود به سمت تهران بود که خودروی‌اش واژگون شد.

این نشریه همچنین اعلام کرد پس از انجام یکسری معالجات اولیه وی مطابق نظر پزشکان برای ادامه بهبودی به تهران منتقل می شود.

روزنامه الاتحاد امارات نیز این اتفاق را در شماره روز یکشنبه(امروز) برای خوانندگانش درج کرد. این نشریه نوشت: پس از یک بازی خارج از خانه در اصفهان، علی دایی که اکنون مربی تیم راه آهن تهران است در حال رانندگی به سمت تهران بود که خودروی اش واژگون شد و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، اما خوشبختانه پس از انجام معالجات اولیه خوشبختانه خطری وی را تهدید نمی کند.

 

روزنامه لوپاریزین فرانسه نیز از جمله نشریاتی بود که خبر این رویداد را برای مخاطبانش به طور کوتاه درج کرد.

ستاره پیشین تیم ملی ایران و جهان روز گذشته در نزدیکی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که به بیمارستانی در کاشان جهت انجام مداوا انتقال یافت. وی که اکنون وضعیت رضایت‌بخشی دارد، به تهران منتقل شده است.

  نشریه هفتگی کیکر آلمان در سایت اینترنتی خود خبر تصادف علی دایی را برای مخاطبان خود منتشر کرد.

 ***************

دايي صدمه مغزي نديده

پزشک علي دايي اعلام کرد اين مربي صدمه مغزي نديده اما تا سه روز بايد تحت مراقبت باشد.


   دکتر غنی در خصوص آخرین شرایط علی دایی اظهار داشت: پس از اینکه ایشان در مسیر کاشان صدمه دید به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد. ابتدا جراح اعصاب کار خود را بر روی دایی آغاز کرد و پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد وی صدمه مغزی نداشته است.

وی افزود: متاسفانه نیمه راست صورت دایی صدمه شدیدی دیده و در بین آن پارگی نیز دیده می‌شود. این پارگی‌ها در سمت چپ صورت دایی نیز بود که مجبور شدیم عمل پیچیده‌ای روی ایشان انجام دهیم اما وضعیت کلی او خوب است.

دکتر غنی ادامه داد: قسمتی از گوش ایشان متلاشی شده بود و به همین دلیل عملی روی غضروف گوش دایی به دلیل کندگی پوست انجام دادیم. دایی صبح در اتاق عمل بود ولی در حال حاضر در شرایط خوبی است. خوشبختانه ایشان شکستگی نداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دایی 3 روز باید تحت مراقبت باشد اما با درخواست خودش بعدازظهر امروز به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل خواهد شد.

***************

دايي دو روز در تهران بستري مي‌شود

سرمربي تيم فوتبال راه آهن که شب گذشته را در بيمارستان شهيد بهشتي کاشان بستري بود، براي مداواي تکميلي به تهران منتقل خواهد شد.


   دکتر خسرو خرم در گفتگویی ضمن اشاره به آخرین وضعیت علی دایی گفت: ایشان پس از جراحی که روی غضروف گوش و پوست سر داشتند در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت قرار دارند و به احتمال فراوان تا چند ساعت دیگر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

مسئول گروه پزشکی باشگاه راه آهن با بیان اینکه خوشبختانه نتیجه اسکن نشان داد علی دایی از ناحیه سر دچار صدمه دیدگی نشده است گفت: عمل جراحی هم که روی سر علی دایی صورت گرفته تنها برای ترمیم پوست و همچنین غضروف گوش بوده و از نواحی دیگر مشکلی ندارند.

دکتر خرم خاطرنشان کرد: در گفتگویی که با پزشک معالج علی دایی داشتم ایشان از وضعیت جسمانی دایی ابراز رضایت کرد و از احتمال انتقال به تهران خبر داد. دایی پس از انتقال به تهران دو روز در یکی از بیمارستان ها تحت مراقب قرار خواهد داشت تا پزشکان از سلامت کامل وی اطمینان خاطر داشته باشند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20:30 روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران در جاده نطنز به کاشان با واژگونی اتومبیل شخصی اش دچار صدمه دیدگی شد و در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

***************

دايي به بيمارستان لاله تهران منتقل مي شود

برادر سر مربي تيم فوتبال راه آهن گفت: هماهنگي لازم با مسوولان بيمارستان لاله تهران براي انتقال علي دايي انجام شده است.


      ''بهزاد دایی'' روز یکشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت، تیم پزشکی علی دایی در حال صحبت با وی هستند تا کم کم هوشیاری خود را بدست آورد.

وی افزود: هم اکنون علی دایی از بخش آی سی یو برای انجام معاینات سی تی اسکن خارج شده است.

صبح امروز همسر علی دایی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از وی عیادت کرد.

خودرو سواری علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب هنگامی که از اصفهان عازم تهران بود در کیلومتر 8 ورودی شهر ''بادرود'' در آزاد راه نطنز - کاشان واژگون شد.

در این سانحه به ''ژلکو میاچ'' سرمربی خارجی این تیم و ''محمد دایی'' برادر علی دایی که از دیگر سرنشینان این خودرو بودند، آسیبی نرسید.

 این اخبار تا روز يکشنبه 28/12/1390و ساعت 13:35 است